Saturday, March 13, 2010

Renovation!

ok umh saye sedang di-renovate. akhir nye si ayh yang kacak bergaye lg penyayang telah tunaikan janji beliau untuk membuat kan saye sebuah bilik. thanx ayh! pas ni saye x perlu lg kongsi bilik dgn si angah. x perlu lg gadoh-gadoh bilik bersepah la, barang make-up sape yang bersepah la, baju sape kat ats katil ni la, sape yang nk basuh langsir la dan bla bla bla. opsss. sape yang nk basuh langsir? x kn saye? omg! ok kembali ke tajuk utama. saye x selese dgn keadaan di umh. bunyik gedebang-gedebeng mcm ad peperangan di luar sane. then dgn habuk sume. wat saye tmbah2 tension! umh busuk sume. yang paling x puas hati 'mereka' masuk umh sesuke hati je. ok saye paham 'mereka' tgh wat keje. tapi saye hilang privasy oh! mcm nak sepak je kerusi meja rasenye (vandalisme). mane privacy saye sebagai princess di umh nie. sgt x selese. adoyai! ayh berkeras x nk pindah kampung walaupun along kate along da kemas. ayh kate selagi leh duduk umh kteorg akan ttp dok umh. ayh kate urusan nye senang. oh ikut kan hati nurani ni nak je saye pindah dok umh pak ngah. alang-alang pak ngah dah offer banyak kali kn. tapi bile pk diri ni kuat makan. niat tu terus di bantut kan. kalau saye tngal di sane saye akan bersaing merebut makanan dengan sepupu-sepapat saye. haha. takut diorang x dpt makan. pas tu saye di tuduh penyebab cidot jadi kurus. walaweeeeii. ^-^


before renovate.

after renovate. Alhamdulilah.

No comments:

Post a Comment

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D