Tuesday, June 15, 2010

holiday yang terbaik keluar dari ladang kah?hehe..

hoiyahooiiii semua..(:

cehh..da lame x jenguk en.blog ni..mcm da x bape sihat je dia ni sbb x dpt sepenuh perhatian dr tuan tanah nye..haha..al-maklum saye sgt mls nk bebel panjang lebar berjele-jela kn..kn..kn..sbb tu bkn hobi saye..heee..(; saje hari nk bazir kn mase terluang dgn menghadap laptop yang bkn milik saya ni..sbb tuan punyer laptop tlh pergi jln-jln pusing kota kuala lumpur..bye-bye along,eqib..haha..dpt gune laptop sepuas hati..tmbah lg kn bile musim cuti skolah ni kn..al-maklum sekali lg kn saye kn bdk skolah yang mase nye sgt terhad kn..(apesal bnyk sgt 'kn'?) ^_^

da x yah nk bebel pnjang leba la sbenanye nk gtau satu dunia ni holiday kali ni saye ingt sgt la bosan kn..sbb ingt akan abes kn mase terluang dgn mkn tdo je kn..rupe-rupe nye abg-abg saye dan sepupu-sepapat saye rancang g holiday..terkezuuuttt gile..lg-lg bile time nk g tu ingt kn x dpt ikut kn coz ingt kn diorg g bujang-bujang je..rupe-rupe nye diorg bwk gak si-gadis-gadis ni..heeee..suke-suke..pas tu ingt kn skali lg x jd g coz ayh last mnt g anta en myvi g service kn..so kereta yg tngl kat umh tngl en kelisa je..al-maklum la time cuti skola kn bnyk kenduri kawen yg en ayh dan pn mak kene g so ingt kn lg skali parents saye msti la nk gune en kelisa tu kn..tp rupe-rupe nye en ayh bg pegi dgn en kelisa..heee..terima kaseh la en ayh sayang oi.. ^_^

dgn hati yg berdebar-debar..eh bedebar ke?haha..dgn hati riang ria ni kami pun g holiday kat air terjun bekok..pehhh..mmg la da lame sgt x g sane..rasenye last g sane time separuh besar..ala kire nye time skola rndah dulu la..time tu pun g dgn parents tp skrg ceh mcm da besa sgt je kn x g dgn parents pun..heee..ok x nk bebel bnyk-bnyk org kate t muke cpt kedut plak kn..so, nah la tgk la pix ni..sbena nye bnyk tp bg tgk ckit jela t ad yg jelezzzz kang..hehe..


ok..ni jela pix yg nk bg tgk..hehe..bye..

No comments:

Post a Comment

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D