Friday, October 15, 2010

Super Junior

kpd semua junior aku yang kat sekolah tu, aku tau kau fanatik gile kat kakak senior korang ni. tp tak payah la wei sampai jerit-jerit dari dlm kelas pngl i kn. issshhh malu la dgn jiran tetangga semua. aku tau korang semua ni sgt care dgn aku. tp jgn risau la aku pndai jage diri. aku pun tau korang saaaayang sgt kat aku kn. sampai nk tau aku ber-hubungan dgn siapa. kalo kau nk tau, tanyer jer aku. nti aku jawab. yang korang g tanyer sedare mare jiran tetangga aku tu wat ape. sah-sah la mereka semua tak tau. yang jalinkan hubungan kan aku. issshhhh. dr korang dok tepi tingkap ngendap aku ngumpat aku lg baik dtg jumpe aku. tanye la apa yang korang nak tau sgt tu. aku tak garang jgn tkt la.

No comments:

Post a Comment

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D