Wednesday, November 17, 2010

Lembu Jantan Nangis Kene Korban. T.T

salam..

hye buddys,

selamat hari raya Aidiladha semua. tajuk entry tak de kene mengena dgn cerita yang nak di-heboh-kan ni. HAHA. saja buat-buat gempak konon-nya. eceehh. sempena hari raya korban ni saya tak de la korban-kan pape. tipu jer pasal lembu jantan nanges tu. eh tak baik tipu. gurau jer. saya hanya korban-kan masa tido, dating dgn semua gf/bf, waktu utk watching new movies etc hanya utk STPM! harap-harap saya dpt buat yang ter-baik utk si-STPM ni. Amin. ni pun kira pengorbanan jugak-kan. kalian pun mesti ad pengorbanan masing-masing kn? meh la share. ape? ape? peragai penyibuk da mula da.

exam will start next tuesday, 23 nov. wish me luck!

Monday, November 15, 2010

Dah Cantik Macam Dulu-dulu.

hey alls, tgk blog da cantik. after ber-usaha susah payah ikt tutorial puan bunga tak berjaya juga akhirnya mintak tlg saje tuan-nya buatkan. hasilnya sangat cantik comel muda remaja jugak tambah kanak-kanak tabika kemas. HAHA.

suka view blog sndrik je. ;)