Wednesday, December 15, 2010

4.00 p.m. 15 dec.

hye all readers, silent readers juga. ;)

selama sethn setgh belajar lepas tu amek STPM akhirnya tamat la sudah sebuah cerita donggeng dulu kala. eh salah. tamat la sudah cerita form6. haa baru betul. last paper semalam BM kertas 1. hanya 2 jam tidak perlu memerah otok bagai. sebab soalan objektif. maka hanya perlukan teknik menembak dgn hebat saja. HAHA. sangat sedih nak tinggalkan sekolah walaupun hari-hari boleh tengok itu sekolah. actually sedih nak tinggalkan kawan-kawan. semalam dah sign kat baju beberapa org kawan sebagai tanda kenangan. tapi aku tak de la soh diorg sign kat tudung aku pulak. eh baju sekolah ni boleh pakai buat raya tahun depan tau. tinggal jahit labuciii sahaja. HAHA.

bila exam dah habis semua kawan-kawan pun sebok la nak kerja. ada yang ikut akak or abg berhijrah ke bandar kerja di sana. bagus-bagus kerja la nti cukup bulan belanjer aku! HAHA. so, dah habis exam ni nak buat apa? plan?

  1. kemas dulu bilik yang dah mcm reban ayam tu. kertas sepah buku sepah. dah kumpulkan senang nanti lori surat khabar lama datang boleh jual. hasilnya :

ni dia buku-buku yang di gunakan selama sethn setgh.
tgk beg polkadot tu utk hari yang kene bwk buku bnyk.
beg bunga-bunga comel tu utk hari bergaya sedunia!
*mesti ada PINK.


buku pengajian am duduk di rangking pertama dlm hati.
subjek feveretttt i ni. hehe.
*PYA tu nama manja di rumah dan kawan kawan. ;)

2. praktis 1 2 3. eh salah lg. praktis drive la. ape ntah guna lesen yang dah dua thn tu dismpan. dah naik berkulat dah. siap dah lupa mana break mane minyak. clash aku tau la yang belah kiri tu kan. so cuti kene drive jugak baru senang nak date dgn gf semua. ;)

3. seterusnya, sebagai gadis yang belum di pinang oleh lelaki kacak kene la belajar masak kan. mana la tau nanti jodoh dgn lelaki malas masak dah kesian cacing dalam perut tak dapat makan sedap. HAHA.

4. next, paling tak best. jadi maid di rumah. :(

ok. cukup la tu plan 4 dulu. banyak banyak tak terbuat kang malu jer. HAHA. empat kan afdal. lelaki suka kan empat? ;p




No comments:

Post a Comment

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D