Wednesday, January 12, 2011

Senyum Sikit. :)

'senyuman tu kan satu sedekah.' selalu kan dengar orang cakap mcm tu. tapi apesal entah aku susah nak senyum. kalau nampak lelaki kacak tepi jalan sekalipun aku lambat nak senyum. bila sikacak dah berlalu pergi baru terhegeh hegeh nak senyum. kasihan. selalu terlepas peluang berharga. HAHA. ;) dengan anak jiran pun susah aku nak senyum. bukan tak suka kau, bukan aku sombong, tapi tu la kelemahan aku. nak senyum.

dulu zaman sekolah ramai kata aku sombong pilih kawan la bla bla bla. aku tak friendly tak reti senyum. mungkin sebab tu kawan aku tak ramai. boleh di bilang dengan jari. dulu zaman mula mula kene ngurat dengan abang senior pun aku di pesan untuk senyum. tapi dalam hati ' wtf! sukati aku la nak senyum dengan kau ke tak' untuk abang senior yang tak berkenan di hati tapi itu cuma dalam hati tak terluah pun. tapi bila abang senior yang berkenan di hati tegur terus pandai senyum semulajadi. kikiki.

tapi hari ini aku dah belajar untuk senyum dengan semua orang termasuk apek yang jual ice cream naik moto keliling taman. Malique yang ajar aku senyum. :)



p/s : boleh tak nama Inca Medina tu tuka kepada 'Zafira Zaki'?

No comments:

Post a Comment

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D