Tuesday, February 22, 2011

Alhamdulilah, Tuhan masih sayang aku untuk hari semalm.

Dia masih dengar rintihan aku,
Dia masih dengar doa aku,
padahal aku hamba yang berdosa.

21 Feb 2011. sumpah tarikh ni aku tak leh lupa. sebelom tarikh ni muncul hidup terus jadi hura hara. tido malam tak nyenyak, makan tak selera, jantung rase nak tercabut, perut rase lain macam, berdebar debar macam kali pertama nak dating dengan Farid kamil. bile tarikh ni muncul lagi la. kalau boleh tak nak bukak mata. nak terus bermimpi. pagi pagi best fren dah msg. kacau betul teep ni! pukul 11 teep dengan zura dah sampai umh. pukul 12 lambat lambat pegi sekolah. Alhamdulilah, Tuhan dengar jugak doa aku. :) pertama kali buat parents bangga.

dulu kan mak kate kalau kita kawan dengan penyamun sikit banyak kita akan kene tempias penyamun. bau bau busuk penyamun pun lekat kat baju kita. walaupun kita tak join sekali menyamun tu. tapi still kita dapat tempiasnya. then mak pesan pilih kawan tu betul betul. siapa kita kawan tu mempengaruhi tingkah laku kita masa depan kita. bila masuk form 6 kan mula mula aku tak de kawan tau. lame lame kawan dengan dua makhluk ni.

teep ♥ pya ♥ xura

tengok. nampak betul disayangi. kalau bergambar mesti nak pose pelok pelok la cium cium la. bersyukur sangat dapat kawan dengan diorang. diorang kan rajin buat nota kecik aku kan rajin rembat nota diorang buat harta. hehe. betul la kate mak. kawan dengan diorang kan aku dapat la serap kepandaian diorang dapat la tempias kepandaian diorang ni sikit sikit. kami belajar sama sama jawab exam sama sama amek result pun sama sama. then berjaya sama sama. syukur sangatkan. hopefully nanti kita dapat masuk U sama sama kan. :) happy ending.



pssstt xura tu best student sekolah, then teep pointer lagi tinggi dari aku. thanx kawan. ily. ♥








4 comments:

  1. huh.. hepy dpy kwn2 camtu kan..
    smoga prshbtan korang kekal slmanya.. :)

    ReplyDelete
  2. hey thanx gigi. awk pun mesti ada kwn yg cool kan. :)

    ReplyDelete
  3. Allah sentiasa sygkan hamba2Nya walaupun hamba2Nya sering melupakan Dia,,all the bez dear ..insyaAllah dapat masuk U

    ReplyDelete

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D