Saturday, February 5, 2011

Dating Bersama Abang dan Kakak Ipar. Ehhh.

semalam kan pegi dating dengan piki (abang) dan xura (kakak ipar). ehh macam mana mereka dapat title abang dan kakak ipar? haa macam ni. dulu zaman muda muda zaman sekolah, ada program Mentor. yang macam kat tv3 tapi tak de kene mengena dengan nyanyian la. so aku dengan piki dapat satu mentor dengan Cikgu Salleh. satu mentor ada lima protege. piki sorang jer lelaki dapat la title 'abang' aku paling muda berdasarkan birthday dapat la title 'adik'. so, bila ada perjumpaan ke ape ke aku ada la kawan. sebab aku dengan piki dah kawan dari darjah 1. tapi masa kecik kecik tak jadi best fren lagi. sebab malu. lagi dulu kalau kawan dengan lelaki tak pasal pasal di cop kat dahi 'gedik'. bila dah besar baru jadi BFF.

lepas tu xura aku kawan kat sekolah menengah. dah jadi BFF jugak. xura dapat title kakak ipar sebab ape erk. emm aku ingat ingat lupa pulak. ohh sebab piki suka kacau xura, selalu gaduh gaduh, tapi kadang kadang manja manja pulak. haa lepas tu kalau nak mintak tolong xura ke atau aku selalu cakap ' kau nak jadi kakak ipar yang baik kene ikut cakap aku' haa macam tu la lebih kurang. kalau xura marah marah pun dia tetap tolong gak. kalau cakap macam tu kat xura nanti xura senyum senyum. HAHA.

aku dengan xura wanita tak berkerjaya. duduk rumah uruskan rumahtangga jer. piki practise jadi suami mithali keluar rumah cari nafkah. bila dah kaya ni dia belanja kiteorang semalam. pegi Summit. sumpah kat Summit barang semua murah wei. lepas tu semalam ada tarian naga best gila dengar muzik dom dom dom cheng. HAHA. lagi kat Summit tak ramai orang. kalau pegi bp mall sumpah sesak kan.



so ini la kami.
:)

2 comments:

  1. nnt kalo aina trn yp kita date plak k Piya (^_^)

    ReplyDelete
  2. boleh jer aina. nti kita date ramai2. :)

    ReplyDelete

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D