Tuesday, February 15, 2011

Umpama Buka Pekung Di dada.

salam 1 Malaysia, salam Maulidur Rasul. ;)

tengok hari ni mula kan entry dengan gaya yang lebih sopan sebab baru lepas jatuh cinta. ok tipu. sebenarnya mak baru lepas cerita tentang seorang gadis cantik tapi sayangnya keperibadian nye tak secantik orang nya. gue dengar pun gue terasa bhai. lepas tu terus tekad dalam diri nak jadi anak gadis yang baik. mak dengan ayah pulak sebok uruskan majlis perkahwinan anaknya yang bakal di adakan tidak lama lagi. sungguh anaknya itu bukan aku. sungguh bukan!

berhabuk pulak dah blog ni kan. fb jangan tanya la. memang dah terabai barai dah. kesian tak dapat perhatian yang secukupnya dari aku. mana tak nya bukak fb sekarang amat yang amat bosan sebab ada orang annoying selalu chat buat statement macam ni kat aku. ' kau kalau dah umo 23 nti tak dpt bf jadi andartu la kau. hahaha'. haram nye mulut kau. aku ada bf la ngok! cuma tak perlu di tayang satu dunia. nanti kalau jodoh tak panjang kan malu terpaksa delete gambar bersama dan tuka status. Masya Allah. hampir mencarut aku.

dah lama tak update blog kan. bukan ape tak de hot gosip la nak cerita. lagi tak kan aku nak buat cerita gempak tipu macam aku baru lepas menang Giveaway yang mama adam buat tu kan. ceh ceh rezeki penggangur kan dapat la no2. ehh tu bukan cerita tipu tu kenyataan. cerita tipu macam aku pegi bercuti dengan boipren dekat korea dan jepun. ok itu penipuan terang nyata lagi jelas.

tanpa buang masa. cehh padahal kau dah buang banyak masa nyah! aku nak jawab dan balas tag yang di terjah oleh abang nas rambut ketak eh salah. oleh anak jiran Syida Zainordin actually.

25 random facts about me, myself and i


Once you have been tagged, you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to tag. You have to tag the person who tagged you. If I tag you its because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated.

next, this is 25 random facts about me.

  1. ada gigi besi.
  2. feberet colour Pink.
  3. ketinggian 158 cm.
  4. dengan berat badan 45kg.
  5. anak perempuan bongsu dalam keluarga.
  6. ada seorang adik lelaki yang kacak.
  7. tak suka mandi pagi.
  8. tak suka sikat rambut.
  9. tak makan mee bandung.
  10. tak minum air bandung.
  11. tak minum air berkarbonat.
  12. ada lesen kereta.
  13. tak pandai bawak moto.
  14. suka lelaki kacak.
  15. suka perempuan yang fashionable.
  16. tak ramai kawan.
  17. cintakan alam.
  18. tak pandai masak.
  19. basuh baju sebagai hobi.
  20. washing machine sebagai teman di pagi hari.
  21. tak makan asam.
  22. geli pada cicak dan lipas.
  23. ada haiwan peliharan hamster. dulu tapi skrg sudah kembali ke rahmatulah.
  24. mahu ke Paris Korea Jepun. cakap melancong sudah.
  25. mahu kawen.
fuhh lega dah siap. penat doh aku pikir nak buat benda alah ni. nak amek turn korang pulak yang kene tag. insan insan terpilih. jeng jeng jeng . . .

Sarah Idilfitri.
Aina Balqis.
Zaimie Jamat.


akhir kata. jaga kesihatan anda. aku batuk tak baik baik. harap lepas makan dadah ni aku baik la. *dadah tu ubat batuk. gue bukan minat gian bhai. dah gue bla dulu. chaw.


No comments:

Post a Comment

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D