Monday, March 14, 2011

Acara Makan Freeeee. :D

fuhh berabuk dah blog ni banyak betul sawang sampai anak tikus pun boleh beranak sepuluh. HAHA. dah lama tak jenguk en blog ni dan blogwalking. aku sangat sangat sangattttttttttt sibuk. bukan sibuk kan diri tapi betul betul sibuk. Sabtu, 12 Mac En Zaki dengan baik hati dan murah hati telah belanja warga Yong Peng dan kawasan sekitar Yong Peng serta kawan kawannya makan free. HAHA. so, macam mane warga Yong Peng adakah anda gembira dan bahagia dapat makan free? HAHA.

ni ada la pic sekitar majlis makan free tu. enjoy it alls. ;)


dimulakan dengan pic sendiri. HAHA.

kemudian baru tuan rumah. :D

sekitar majlis nikah.

kompang dipalu . . . pengantin baru . . .

tambah ahli baru dalam keluarga.

alaa cantik nyeee . . . MAK! ;)

pak cik mak cik sebelah ayah.

mak cik-mak cik. ;)

sepupu sepapat makan ketupat. HAHA.

OK. pic banyak lagi tapi tak yah tunjuk semua la kan. nanti korang muntah darah pulak. HAHA.

to Cidot sayang, thanx a lot babe! ;)


p/s : aku belajar sesuatu dari kehidupan. jangan mengharap sangat orang nak tolong kita.





No comments:

Post a Comment

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D