Saturday, April 30, 2011

Ujian Medsi.

Minggu ni balik semata mata nak amek ujian Medsi. balik keje 5.30 pm then KL tau la kan jalan mcm haram. nak kejar komuter lagi. akhirnya bus balik Johor jam 7.00 pm pun selamat terlepas. HAMPEH! gila kau penat penat lari anak ayam semata mata nak kejar bus boleh dia pegi begitu saja. *kecewa* finally naik bus jam 8.30 pm sampai Johor dah tgh malam dlm keadaan perot berzapin berhip-hop dan berdangdut. lagi best bus berhentikan aku kat susur keluar tol then aku kene menapak keluar tol dengan gigih nye. kenapa? sbb kan aku tumpang naik bus yang nak pegi Kluang. penat punya pasal sory la perot aku tak layan nafsu makan kau aku terus tido.

Alhamdulilah, ujian Medsi ok jer. soalan mcm ujian kerjaya tu. kalau ada rezeki jadi cikgu dapat la kalau tak Allah pasti beri hamba-Nya yang terbaik kan. :)


*kpd semua pekerja selamat menyambut Hari Pekerja. :D


1 comment:

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D