Sunday, May 1, 2011

Selamat Hari Pekerja.

Hye,

Sempena hari Pekerja hari ni kan aku nak wish kepada semua yang bekerja selamat bercuti. kalau yang masih menggangur tu pegi la cpt cpt carik kerja. menjana ekonomi sikit. kah kah kah. bila dah berkerjaya mcm ni baru aku rasa nikmat cuti ni. tapi kalau masih menggangur macam Zaimie Jamat mmg segan la nk cuti kan. kalau aku jadi dia mmg rela hati hari ni pegi masuk kebun getah pegi noreh. haha. :D

Hye nama saya Tya. ;)



3 comments:

  1. Apakah dapat teddy bear?JEALOUS!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D