Thursday, August 4, 2011

Aku kira ini pun Kifarah.

Salam 4 Ramadhan. 

Bila semua adik beradik dah balik ke tempat asal masing masing, rumah dah jadi sunyi. tinggal berempat jer kat rumah. sorang sorang sakit. ayah jer steady sihat lagi. aku siap kene tembel dekat mata kanan. tak boleh pegi bazar. walau pun lom besar lagi tembel tu tapi dah rasa sakit bila nak tutup mata. =,= badan panas hidung berair. kesian tak ? ok fine tak de orang kesian. Farid Kamil sorang jer yang kesian kat I. kekeke. 

Mungkin sebab stress yang amat dahsyat hormon hormon dalam badan pun bercelaru. sampai tak tau nak keluar jerawat ke tembel. last last tembel jugak yang di pilih untuk keluar. jerawat simpan dulu. jangan nanti raya kau keluar dah la kan. errrr. cuaca yang kejap panas kejap sejuk pun menambahkan lagi kecelaruan dalam badan aku. badan aku kan manja, semanja tuan punya badan. hahahharamjadah kekeke.

Sekarang kalau sakit buat muka sardin pun orang dalam rumah ni kesian tengok aku. tak bermaya. jadi kalau sakit ni baring baring pun tak de sapa nak marah. kira nye dapat la perhatian dan kasih sayang. cuba nanti dah pegi jauh kalau pening kepala macam mane ? ha macam mane ? ubat pun kene beli sendirik. sedih.

Aku kira ini pun Kifarah.




10 comments:

  1. comek: sabar la ni sabariah. hehe.

    ReplyDelete
  2. amey: nak buat muka comel. kikiki.

    ReplyDelete
  3. singgah drpd blog tinker.. oh kifarah

    ReplyDelete
  4. hye ABU thanks singgah. :)

    hye maya lisa. ingat lisa surihani tadi. hehe. :)

    ReplyDelete

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D