Tuesday, August 2, 2011

Aku Stresss !

Aku stress Khairul Fahmi putus tunang semua sebok nak amek tau. masuk paper la masuk blog. kesian Elia kene kutuk sana kutuk sini. kesian abang Khairul Fahmi pun kene cop player dah lupa daratan serta lautan tidak ketinggalan udara.kesian tau kesian mereka. tapi bila si Limah putus tunang dengan pemain bola sepak sekolah bawah 21 tahun tak de sapa pun nak amek tau. kesian limah. kesian kesian kesian kesian sangatttttttttt. yelaaa Limah tu bukan sapa sapa kan. cuma gadis penggangur yang reti buat puding roti jer.

Aku stress lagi dari tadi nak isi PTPTN tak lepas. lagi aku stress kene isi no cukai pendapatan parents no ahli KWSP parents. mana aku tau. semua file dah selongkar. aku penat turun naik tangga dari tadi. aku penat aku haus. aku nak minum air lima gelas. aku geram bila tiba tiba tengah isi boleh pulak dia terkeluar dengan sendiri. nak salah kan sapa ni ? nak marah line yang macam siput baby tu nampak beno aku kurang bijak.

Aku stress. aku nak cakap aku nak luahkan apa aku rasa tanpa menyakitkan hati kau. tapi kan kan kan . . . aku kan manusia paling tanpa perasaan, berhati batu bata. kerja nye menyakitkan hati orang. yelaaa aku jer yang jahat. ehh salah mulut aku jer jahat sebenarnye hati aku baik. sebab tu aku nak gtau kau. tapi kauuuuu. dah malas nak cakap. 

Aku stress September is coming home. ok marah la aku. aku rojak kan bahasa penjajah. aku stress tak dapat raya lelama. abes baju baju raya aku yang enam pasang tu baju kebaya tu semua nak pakai bile ? pegi kuliah ? untung laaaaa kalau aku pakai. tambah lagi stress kawan kawan aku semua daftar lambat.

Aku stress sampai aku cakap dengan dinding pun aku rasa gembira. nampak tak aku perlu kan kasih sayang yang banyak banyak banyak banyak !


5 comments:

  1. huhu.. sungguh seronok bercakap ngan dinding.. aku pn stress dok kat opis ni.. bosan..

    ReplyDelete
  2. stress macam orang gila. bajet power. hahahahha~

    ReplyDelete
  3. waahh! baru teringat belum mohon ptptn jugak.=='

    ReplyDelete
  4. amey :amey kalau bosan dtg la umh aku. hehe. :p

    thinker : sebok ar lu. :p

    sue: eleh sue tu dia dah mohon dulu dr kite. hihi. :)

    ReplyDelete

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D