Tuesday, August 9, 2011

Hari sentap menyentap.

Tak habes siang tersentap malam pun tersentap lagi. siang sentap dengan helohelo. dasar mulut orang tak berilmiah memang macam tu. aku syak helohelo dapat degree tu pun tipu. gaya cakap serupa orang keciciran dalam pelajaran. sebab malang tak berbau, terjumpa ehh memang kene jumpa la si helohelo tu, satu hari aku dirundum malang. malam pun sentap jugak. malam punya sentap lagi dahsyat. sakit macam kene cucuk pisau mase hiris bawang. 

Aku redha kan jela. semoga semua orang bahagia hendaknya. aku pun tengah bahagia ni. baru lepas jatuh cinta. ok tipu ! kdahbye.


4 comments:

  1. Kalau sentap yg time siang tu kalau akak la kan, akak cili saja! wuhuhuhu!

    ReplyDelete
  2. kalau tersentap, makan choki-choki sambil tersenyum sinis. pasti tidak tersentap lagi. :)

    ReplyDelete
  3. cpb: guna clorox boleh bersih kan mulut nye rasanye. hehe.

    thinker: puasa mane boleh mkn. hehe.

    ReplyDelete
  4. skg dah malam, dah boleh makan. noob.

    ReplyDelete

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D