Monday, August 22, 2011

Kasut yang ada kuasa COMEL !

Penat dari tadi carik satu words untuk buat title entry tapi tak jumpa jugak. aku kan tak kreatif. cuma terlebih inovatif jerrr. aku pun tak suka short short ni aku suka long long. kekeke. ok, lempang diri sendiri sebab merepek terlebih makan kerepek 

Fuhhh tajuk dia. aku jumpa kasut ada kuasa menCOMELkan orang tau. kalau orang tak comel pakai kasut ni boleh jadi comel macam Mia Sarah. kalau orang yang dah sedia ada comel macam aku ni pakai boleh jadi duapuluhlima kali ganda comel dari Lisa Surihani. hahah. teruja tak nak memiliki kasut comel. dah la comel, murah, selesa pulak dipakai, lembut jer tapaknya. mana ada zaman sekarang dengan lapanbelas henget Malaysia boleh dapat kasut comel. mana ada. mana ada. mana ada. lagi lagi orang macam aku yang dah bankrup ni. mana mampu lagi nak beli kasut Vern's, nak lalu kedainya pun aku segan. huhu. 


Tak sabar aku nak pakai hari raya nanti. daftar pun aku nak pakai kasut ni jugak. mana tau nanti time daftar terlangar senior kacak. jodoh tu. hahaha. kasut ni banyak corak. ada corak lori, corak lovelove, corak bunga bunga. aku harap nanti birthday aku november duaribusebelas ni ada yang hadiahkan aku kasut ni lagi satu. aku nak corak lovelove colour pink. sweet boleh pakai buat dating! hahaha.



10 comments:

  1. ouhhh..mahu jugak!pelisss..sile cakap beli kat mane?*pecah tabung.

    ReplyDelete
  2. nanti masa hantaran request la kasut cm ni.. :D

    ReplyDelete
  3. Beli kat mana? 27November nanti nak bagi hadiah kat orang.

    ReplyDelete
  4. embun: kat champion summit ada. tp kat situ size asik abes jer. baik pegi kedai champion kat jln rahmat bp. :)

    operasi hitam: hantaran lama sgt la wei. hehe.

    comek: kat champion. nak size kaki tak? hahaha.

    ReplyDelete
  5. Agak agak kawan saya saiz bape? Dan tolong agak kan die nak corak ape?

    ReplyDelete
  6. comek: dia size 39. dia nk corak lovelove or bungabunga. ;)

    ReplyDelete
  7. embun : ni macam kasot ikan keli je.kehkehkeh

    ReplyDelete
  8. Memahami betul awak mengenai kawan saya.

    ReplyDelete
  9. si stabil: ehem ikn keli mana pakai kasut wei? :p

    comek: mesti laaaa paham! kekeke.

    qaseh: heheh bolehhh jer. :)

    ReplyDelete

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D