Wednesday, August 24, 2011

Nak pegi jauh kene la beli beg besar !



hye gegurl! hye boboy!

Err tengok macam dah ready jer kan nak pegi jauh jauh ni. beg besar pun dah beli. boleh sumbat harta karun lanun dalam ni. heheh. sebab aku tak dapat wang pendahuluan pembiayaan, so duit bonus ayah la yang robek beli semua barang keperluan. kekeke. tinggal sikit jer lagi yang nak di settlekan. :)


3 comments:

  1. xpyh bwk bnyk2.. baju bnyk2 pun bukan pakai smua kt sne.. aku pn mnyesal sem 1 bwk bnyk2.. ahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe. sbb tu aku tak beli yang paling besar. nti kat sana shoping lagi baju. hahah.

    ReplyDelete
  3. Tadi gua tengok banyak kaler pink. Rasa nak beli je.

    ReplyDelete

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D