Monday, September 12, 2011

First day Kuliah. :)


untuk santapan semua yang merinduiku. :)
entah kenapa aku masih terbawak bawak lagi tema colour KUAZ. 
merah. auuumm!

Hyeee si-kacak dan si-jelita. 

Hari ni aku first day pegi kuliah. kononya excited la. heheh. aku rasa aku dah bangun awal dah tapi boleh jugak tetinggal bas. berlari lari la aku dengan baju kurung ni pegi Akademi Pengajian Islam (API). tak dela jauh sangat API dari kolej kediaman aku ni tapi sempat jugak la ketiak aku becak. huhu. nasib baik la bus air cond kan. hahaha. Alhamdulilah, first class aku tak tidur siap duduk depan lagi. aku masih mengekalkan imej pelajar baik sejak masuk form 6 dulu. lalala. :p 


Pergi fak jer aku dapat jumpa orang Johor. kesian aku sampai terbawak bawak kecek kelate.heheh. masuk bilik cakap sabah bhaa, ganu kito dengan tuuu diaa orang kedah. hehehe. universal betul aku boleh paham semua loghat. hehehe. aku dah dapat matrix card. fak lain belom. kekeke. dah tu jer nak habaq. ;)


2 comments:

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D