Friday, September 30, 2011

raya lagi raya lagi!

Errr. ok fine raya dah habes. sobsob. tak puas nak raya. collect duit raya pun tak banyak tahun ni. belum puas beraya dah kene pegi daftar U. sedih jugak la. dapat raya dengan kawan kawan pun kejap jer. bila dekat sini ada jamuan raya kemain gembira lagi aku. aku rasa time jamuan raya ni jela dapat pakai cantik cantik. kekeke. pegi class jangan harap la nak pakai baju kurung heels celak bagai. memang tak sempat. sebab tu jodoh aku lambat sampai kot. 


28 sept, ada jamuan raya ala ala hai open house gitu kat fakulti aku. best dapat pakai cantik cantik tapi dapat makanan tak bape nak sedap. tapi sebab free aku telan jugak la. huhu. lepas tu dapat amek gambar dengan lelaki Singapore yang hari hari pegi class comel momel walaupun semua orang kata dia jambu. ada aku kesah. kekeke. jom la tengok gambar jer malas nak mengarut lebih lebih. ;)


Hyeee nama saya Zafira. 
saya nak kenalkan kawan kawan class saya. :)



Ni kawan paling sporting, paling sayang, paling gagah, 
paling kuat makan, paling semua la. bila aku lambat dia mesti tunggu. 
selalu sabar dengan aku. thanks Tira. ;)




 Ni kawan paling comel. suka pose comel.
 hari hari pegi class cantik cantik. pastu selalu tunggu bf dia.  


Faiz. kene paksa pose. huhu.


Comel. kikiki. ;)


Abang abang dari Singapore.





kawan kawan class. :D

ok. dah habes. ehh geram tau kat kolej ni nak connect internet pun kene berdoa dulu. =='


3 comments:

  1. untunglah dapat beraya lagi..isk2..huhu

    masih sempat lagi tak?SELAMAT HARI RAYA,maaf zahir batin..hehe

    ReplyDelete
  2. comek: :D

    nadzirah: hyee. slamat hari raya jugak. maaf zahir dan batin. hihi. :)

    ReplyDelete

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D