Wednesday, October 19, 2011

Blind.





Hyeee. ini bukan kisah blind date.
ini kisah sorang cousemate aku yang buta.
tapi dia boleh buat kerja macam kita yang normal ni. 
namanya Faiq (lelaki) .

First, dapat satu group dengan Faiq memang aku tak bual-bual langsung.
aku takut cakap or gurau benda yang menyinggung perasaan dia nanti.
bila ketua group bahagikan kerja aku dapat sama dengan faiq. 
Alhamdulilah, sepanjang kawan dngan Faiq aku berjaya mengawal kata-kata.
Hehe.

kerja dengan Faiq sangat senang.
semua bahan yang dia dapat, dia akan email kat aku.
Faiq pun ada fb. 
terer kan Faiq. 
sebab laptop Faiq tak sama dengan laptop kita orang normal ni.

Faiq yang buta pun boleh berjaya.
so, ape alasan kita yang normal ni?
ask myself.



2 comments:

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D