Friday, April 27, 2012

Ceq Kreatif Habaq Hang.

Hyeee lelaki kacak. lambai-lambai tangan.
dan juga awek gedik bilik atas. jeling

Haiyo. Jumaat yang barakah dimulakan dengan niat suci murni aku nak basuh baju yang telah direndam dengan sabun semalaman. tapi hampa nya aku tengok bila skirt turun warna. habes semua baju bertompok tompok. grrrr. rumet si-nia boleh buat lawak ke der pulak time aku tengah membara. 

nia : alaaa kau kan suka polkadot. hahaha.
aku : -,- *sentap mak nok.

Ok aku memang suka buat mukadimah yang tak kena dengan tajuk kan. tapi buat karangan boleh pulak dapat A+ tu macam mana tu. haha. tangan di dada mata ke atas.  sebab aku tak de class hari Jumaat, malam khamis boleh la berjimba-jimba dengan bahagianya bersama rumet yang ngokngek. haha. 

Kat dalam bilik ni, meja study aku sebelah meja study nia, so memang banyak keje gila kami buat bersama. contohnya, kami pernah skype sampai kol 3-4 pagi. tu keje sem lepas. haha. lepas tu esok pagi nya bangun pun 'awal la sangat' kehkehkeh.  tu tak de la gila sangat. ada lagi yang gila tak nak cerita. kihkihkih. malam tadi aku rasa dah lama sangat tak main lukis-lukis. aku pun bukak la Paint. first, aku lukis burung. lepas tu aku lukis penyu. hehe. biasa la bila dah berjaya menghasilkan lukisan yang super duper comel aku pun hebohkan satu bilik. haha. nia pun apa lagi nak jugak tunjuk bakat dia. huwawawa. satu malam tu kami melukis. time tu fb kami pandang sepi jer. huhu. 


Tadaaaa. hasil seni lukisan ceq yang kreatif. 
boleh masuk muzium habaq hang. haha.

Steady semua. steady. control gelak. nti ceq kecik hati kang. hihi. ceq tau semua orang pakat gelak sebab ceq lukis cartoon kanak-kanak ribena. tak pa. hangpa gelak la guling-guling. rumet ceq dah gelak awal-awal dah. haih. ceq ni orang yang mempunyai daya imaginasi yang tinggi sebab tu ceq boleh hasilkan seni lukis yang bertemakan alam semesta. wakakaka. dari lukisan ni boleh buat cerita ok. makhluk alien dr UFO datang ke bumi nak berkawan dengan manusia. hahah. ehh apesal aku cakap kedah tetibe ni haiyo. :p

Tengok siap ada nama watak bagai. watak-watak yang ada semua rumet aku. ehh back to normal. cakap macam biasa dah. hihi. then watak UFO lelaki aku tak tau nak bagi kat sapa. aku pikir punya pikir watak yang paling sesuai ialah watak rain. hahaha. rain ni kawan kolej aku yang terengganu dia mak aihh pekat gila. nama korea habes kan. haha. kalau cakap dengan rain kene soh dia repeat dua kali sebab aku tak bape nak paham. haha. 

Next pulak lukisan nia. sapa kata lukisan nia lagi cantik aku merajuk dua puluh lima hari. hahaha. 


Nia kata lukisan dia bertemakan alam sekitar.
yang part bunga tu, bunga reflesia nia kata. haha.

Ok antara lukisan aku dengan nia mana lagi comel? sila berikan penilaian anda. hihi. :)



2 comments:

  1. Hahaha. Dua dua hodoh laa yot. Tapi ko kreatif gilaa. Imaginasi tinggi gituu. :D

    ReplyDelete
  2. biasa bro. like brother like sister kan. hehe. :p

    ReplyDelete

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D