Saturday, February 4, 2017

Hari Kita

Assalammualaikum

04 Februari 2017
Hari kita
Hari terindah dalam hidup kita
Hari yang akan dikenang selamanya

Dengan restu Allah
Berwalikan Ayah
Aku di ijab kabulkan dengan seorang lelaki pilihan hatiku
Lelaki yang bersungguh mahukan aku yang serba kekurangan
Lelaki yang tak banyak soal-jawab tentang masa silam aku
Lelaki yang menerima aku hari ini untul masa akan datang
Lelaki yang menerima segala buruk baik seorang Zafira  

NUR EDZAFY BIN AHMAD SHAUBARI
Semoga kita tua bersama 
 Bimbing aku dengan kasih sayangmu
Pandang aku dengan penuh rasa kecintaan
Teruskan menjadi lelaki yang penuh kelembutan

Jangan pernah lelah mendidik aku
Jangan pernah putus asa mempertahankan cinta kita
Jangan pernah mengalah dalam setiap rajukku

Aku mungkin akan menjadi anak kecil yang mendambakan perhatianmu
Dan engkau jangan pernah mengeluh untuk satu hal ini ;)

Sayang Lilahi Taala
Cinta kerana Allah
Semoga kita menjadi suami isteri yang soleh dan solehah
Aminn





Isterimu,
Zafira Zaki

No comments:

Post a Comment

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D