Sunday, February 19, 2017

Sabar dan Didik Hati Untuk Ikhlas

Assalammualaikum.


sumber : google image


Sabar tunggu gaji dinaikkan huhu
Tapi setiap kesabaran perlu ada had masa
Allah takkan ubah nasib satu bangsa tanpa usaha
Maknanya aku kena usaha, tak boleh duduk diam
Takkan nak tanya boss pulak?
"Boss bila saya nak naik gaji? dah setahun saya kerja ni huhu"
Macam tu ke nak tanya haha
Aku kena buat sesuatu untuk hidup aku
Perbaiki kehidupan dengan lebih baik
Cari rezeki yang lebih baik untuk masa depan


Tunggu sampai pertengahan tahun, kalau boss diam jer kita cari lain k Zafira 

No comments:

Post a Comment

♥ thanks for commenting! ♥

lovelove!

double~loves! ;D